"איחוד עם 'עוצמה יהודית' יבריח מנדטים: המטרה 12 מנדטים"

    אסתי פלד 1 Comment on "איחוד עם 'עוצמה יהודית' יבריח מנדטים: המטרה 12 מנדטים"

    המתמודדים לרשימת 'הבית היהודי' יונתן דובוב ושוקי זוהר התראיינו ל'מהדורה המרכזית' | בחירת הרב רפי פרץ: "אחד הרגעים היפים של המפלגה, אך עדיין לא כולם מיוצגים" | חיבורים עם מפלגות נוספות: "האיחוד עם תקומה עובר" | האזינו

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתמודדים לרשימת מפלגת 'הבית היהודי' יונתן דובוב ושוקי זוהר התראיינו היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת דוד חכם, ברב שיח על מפלגת 'הבית היהודי' בעידן לאחר בנט ותחת הנהגתו של הרב רפי פרץ, "אחד הרגעים היפים של המפלגה".

    בחירת הרב פרץ ליו"ר: דובוב: "מדובר על בחירה שמשדרת בגרות והבנה למצב של הבית היהודי". שוקי: "מדובר באחד מהרגעים הכי יפים שקרו למפלגה כאן בשנים האחרונות. עברנו הרבה תהפוכות במפלגה והעזיבה של שקד ובנט שברחו, זה גרם לזעזוע. מדובר ברב צבאי וטייס ומחנך דגול גם אדם שגדל בסביבה שונה".

    המטרה 12 מנדטים: דובוב: "בשביל להגיע ל12 מנדטים. צריך להביא את החבר'ה מגדרה, חדרה והפריפריה. מברכים בחירת הרב פרץ אבל מקווים שתהיה רשימה שתרכיב פסיפס גדול יותר". שוקי זוהר: "עברנו תקופה לא פשוטה אבל המפלגה עולה על דרך המלך".

    איחוד בין "הבית היהודי" ל"איחוד הלאומי": יונתן דובוב: "האיחוד עם תקומה יגיע אבל מחר בשעה 21:00 נראה את הרשימה ורק אז נדע איך לפעול. הכל תלוי במה שיחליטו חברי מרכז הבית היהודי".

    דובוב על קונסטלציות איחוד בין תקומה לבית היהודי: "כל חיבור מביא מנדטים אבל גם מבריח. האיחוד עם תקומה עובר אבל חיבור עם עצמה יהודית יבריח מנדטים".

    האזינו לשיחה המלאה:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גאוותני הבית היהודי שבו בשקט אם הקנאה שלכם בעוצמה יהודית מעבירה אותכם על דעתכם אנחנו נבחר בימין האמיתי ולא הפחדן והמתיפייף רק בעוצמה יהודית !! ואם לא מתאים לכם תשארו עם עצמכם ותקבלו מנדט ורבע